Szívügyből tananyag

Most először, online formában is elérhető a House of Giving és a Forbes MesterAkadémia együttműködésében a Filantróp Tanulmányok kurzus, melynek alapját a Pécsi Tudományegyetemen indult képzés adja.

A program üzleti vezetőknek szól az adakozásról, a társadalmi felelősségről és arról, hogyan születhet mindez belső, őszinte motivációból. A program díjmentes.

mesterakadémia 34 02 1

Miért indítottuk el?

miert txt

Bár a jótékonykodásról sokat beszélünk, az adakozás kultúrája – különösen rendszerszinten – még gyerekcipőben jár Magyarországon, miközben a világ kihívásai mellett egyre erősebb az igény a közösségi cselekvésre. A kurzus ezt a hiányt pótolja, miközben hozzájárul egy érzékenyebb, felelősségteljesebb társadalom építéséhez, feladata a széleskörű átfogó szemléletformálás egy értékalapú, hosszú távon gondolkodó és fenntartható jövő érdekében.

Mit ad neked ez a képzés?

mit ad (stroke)
A világ és önmagad jobb megértését.

A kurzus olyan készségeket is fejleszt, mint az empátia, felelősségvállalás, szolidaritás, alázat és önismeret – vagyis olyan emberi kvalitásokat, amelyek a munkaerőpiacon, közösségekben és személyes kapcsolatokban is nélkülözhetetlenek.

divider
21. századi giving szemléletet

Ez a kurzus abban segít, hogy megértsd, hogyan válhat a társadalmi felelősségvállalás valódi értékteremtéssé, és megmutatja, miként lehet az adás szemlélete a mindennapi döntéseid, a vállalati kultúra és az emberi kapcsolatok része.

divider
Összeállhat a saját adományozói profilod

A képzés során feltérképezheted a saját motivációidat, és kidolgozhatod a saját stratégiádat – így az elméleti tudás mellé konkrét, személyre szabott lépések is társulnak.

divider
Perspektívatágítást

Felismerheted, hogy a felelős gondolkodás és a tudatos adományozás a jövő egyik legfontosabb készsége – az üzleti életben éppúgy, mint a mindennapokban. Mindannyiunknak van szerepe abban, hogy jobb világot építsünk.

Mire számíthatsz 
a képzés során?

A Filantróp Tanulmányok egy 12 képzési modulból álló tudás- és élményalapú online kurzus. Minden egyes modul az adott rész tematikáját részleteiben feldolgozó videókon túl gyakorlati munkafüzetet és egy-egy rövid esettanulmányt is magában foglal, amelyekben vállalati vezetők, civil szervezetek és nagyadományozók mesélnek saját történetükről. A kurzus a Forbes MesterAkadémia oldalán érhető el egy rövid regisztrációt követően.

Maradjunk kapcsolatban!

Erősítsük közösen a hazai adományozási kultúrát! Ha mélyebben is foglalkoznál filantrópiával és érdekelnek kapcsolódó programjaink, iratkozz fel itt!

A feliratkozom gombra kattintással elfogadod az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Giving Manifesto

Ha érdekel, hogyan érdemes elköteleződni a tudatos adományozás mellett, olvasd el a Giving Manifesto-nkat! Nemzetközi és hazai bevált gyakorlatokra építve mutatja be a 21. századi giving szemlélet alapelveit, eszköz azok számára, akik tudatos stratégiával, hosszú távon, nagyobb társadalmi hatást elérve szeretnének segíteni.

Miért jó adni?

A House of Giving azért dolgozik, hogy minél többen felismerjék: a pozitív változás a saját kezünkben van. Nemzetközi bevált gyakorlatokra, hiteles szakmai ajánlásokra, hazai tapasztalatokra építve segítünk abban, hogy az adás természetes és örömteli része legyen az életnek. Szeretnénk, ha a giving szemlélet az élet természetes része lenne Magyarországon is. 

Kik vagyunk?

A House of Giving alapítói a Biggeorge Alapítvány és a Bridge Budapest Egyesület - utóbbi szakmai múltjára és munkájára és a Biggeorge Alapítvány hosszú távú elköteleződésére építve.

Közös gondolkodásuk eredménye a House of Giving, melynek célja, hogy erősítse az adás kultúráját Magyarországon, és ösztönözze a tudatos, hatékony és fenntartható filantrópiát – legyen szó mindennapi adásról vagy a kiemelt adományozók stratégiájáról.

kep2
rectangle 1

A segítés nem kiváltság, hanem egy mindannyiunkban ott rejlő erőforrás, egy igazi win-win helyzet, amiben nem csak az nyer, aki kap, hanem az is, aki ad. És nem kell feltétlenül nagy dolgokra gondolni. Néha egy mosoly, egy őszinte odafordulás vagy néhány percnyi figyelem is elég ahhoz, hogy a világ egy kicsit szebb hellyé váljon. A House of Givingnél azon dolgozunk, hogy mindenki megtalálhassa a saját útját a segítés világában. Hiszünk abban, hogy a szívből jövő adás örömét mindenki megélheti.

Vizler Viktória

Biggeorge Alapítvány

rectangle 1 1

A Harmadik 1% új szintre lépése mérföldkő a Bridge életében – először fordul elő, hogy egy tőlünk induló kezdeményezés önálló márkává és mozgalommá válik. Büszkék vagyunk arra, hogy a House of Givinggel lehetőséget teremtünk arra, hogy még több ember találjon rá a saját társadalmi ügyére, és tudatosan, hosszú távon kiálljon mellette. Hiszünk benne, hogy a közös ügyeknek ereje van és hogy a Biggeorge Alapítvány jó szándéka, elkötelezettsége és hite teszi lehetővé, hogy ezt az ügyet most még messzebbre vigyük.

Pistyur Veronika

Bridge Budapest Egyesület

Kérdésed van?

Kérdésed van? Örömmel segítünk!
Írj nekünk az alábbi e-mail címre, és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot: hello@houseofgiving.hu

Blog

Magazin

A 21. századi giving világa 
Történetek, inspirációk és jó gyakorlatok azoknak, akik tudatosan szeretnének adni, és valódi hatásra törekszenek.

Csatlakozz hozzánk közösségi média felületeinken is és formáljuk együtt a tudatos adás kultúráját!

A Magyar Public Relations Szövetség a House of Givinggel együttműködésben hívja fel a figyelmet az átlátható és átgondolt társadalmi szerepvállalás alapelveire. A két szervezet közös útmutatója világosan bemutatja, milyen...
Ez a tudástár azoknak készült, akik szeretnék tudni, hogy hol és hogyan tudnak segíteni hiteles, átlátható, valódi hatással bíró szervezeteken keresztül. Az alábbi gyűjtésben megtalálod...